آیا-خرید-ماشین-تصادفی-به-صرفه-است

آیا خرید خودروی تصادفی به صرفه است؟

خرید خودروهای تصادفی غالبا هزینه هایی به مراتب سنگین تر از خرید یک خودروی نو به مشتریان وارد می کند.خریدارن موقع خرید خودرو از تیمی حرفه ای وبا تجربه همچون مرکز خرید و فروش اتومبیل تصادفی نصر کمک بگیرند تا بتواند آنها را در خرید و وضعیت سلامت خودرو از لحاظ فنی بررسی نمایند.

 

نحوه شناسایی خودرو تصادفی

امروزه به راحتی می توان فهمید که آیا خودرویی که می خواهید آن را خریداری بکنید یک خودروی تصادفی است یا خیر. برای فهمیدن این موضوع کافیست که خودرو را به افراد متخصص نشان بدهید تا با استفاده از تجهیزات مناسب در مورد وضعیت خودرو شما را مطلع سازد.

 

ماشین تصادفی بخریم؟

ماشین-تصادفی-بخریم

خرید خودروی تصادفی به چند علت به افراد غیر کارشناس توصیه نمی شود. منظور ازخودرو تصادفی، تصادف جزئی نمی باشد،مثلا اگر سر گلگیر خودرو ضربه خورده باشد یا گوشه کاپوت دچارآسیب دیدگی باشد، نمی شود گفت که این خودروها تصادفی محسوب می شوند و در عرف بازار ، خودرویی تصادفی است که تصادف سنگین داشته باشند.

بنابراین اگر در تصادف هایی که با خوردگی شاسی و ستون و صورت کلی قطعاتی که ضریب ایمنی و مقاومت اتاق  و شاسی خودرو را پایین آورده باشند مواجه شدید، خرید اینگونه خودرو ها  توصیه نمی شود.

اما اگر به هر دلیلی تمایل به خرید خودرو تصادفی نمودید میتوانید از یک مرکز خرید با کادری مجرب و حرفه ای مانند اتومبیل تصادفی نصر بهره ببرید.این مجموعه قادر است تا راهنمایی ها لازم جهت انتخاب بهترین گزینه را به شما  خریداران محترم معرفی بنماید.

 

آیا خرید خودروهای تصادفی خارجی به صرفه است؟

خرید خودروی تصادفی خارجی  برای بسیاری از خریداران  که بودجه‌های بالایی را نداشته ولی با این حال علاقه‌مند به خرید خودروهای مدل بالا و گران‌قیمت هستند شیوه مناسبی از صرفه‌جویی محسوب می‌شود.

از آن‌جایی که طی ماه‌های اخیر، خرید خودروهای لوکس به یک رویای دست نیافتنی تبدیل شده است  و بودجه‌هایی که تا چند سال پیش برای خرید مدل‌های بالایی از برندهای بزرگ کافی بود، اکنون فقط برای خرید پراید و امثال آن کافی است ،بنابراین خریداران بودجه‌هایشان را صرف خرید خودروی تصادفی خارجی می‌کنند.

اما نکته‌ای که کلیه افراد علاقه‌مند به خرید خودروی تصادفی خارجی باید بدانند، این است که در معاملات خودروهای این چنینی میزان ریسک کلاهبرداری و زیان‌های مالی در پی انتخاب اشتباه بسیار بالا بوده است  و لازم است این اشخاص قبل از هرگونه اقدام یا تصمیم‌گیری‌‌‌ همه جوانب را در نظر بگیرند.

 از طرفی ، گاهی ممکن است اطلاعات کافی از سوی فروشنده به خریداران ارائه نشده و بخش‌های آسیب دیده خودرو به شکل کامل توصیف نشوند؛ اما  کادر اعضای اتونصر با سابقه و تجربه بسیار در زمینه فروش ماشین های تصادفی به شما مشاوره و اطلاعات کافی برای خرید مناسب ترین خودرو را میدهندو اجازه نمی دهند کمبود اطلاعات موجود در توضیحات فروشنده یا واسطه موجب فریب شما بشود.

 

دلایلی که خرید ماشین تصادفی به صرفه است

دلایلی-که-خرید-ماشین-تصادفی-به-صرفه-است

اغلب برخی مشتریان به تصور خودشان خودروهایی با تصادف سطحی خریداری می کنند که ظاهری نسبتا سالم دارد.اگر قصد خرید خودرو کار کرده یا تصادفی دارید باید خودروهایی را انتخاب کنید که بیشتر از یک تا 3 لکه رنگ در ظاهر خود نداشته باشند. چون ممکن است خیلی از مواقع خودرو از لحاظ بدنه سالم باشد اما در تصادفی گارد ریل به موتور ماشین برخورد کرده است و ماشین از سمت جلو پنجره دچار آسیب شده باشد اما روی بدنه هیچ خط و خشی وجود نداشته باشد.

اما با رعایت یک سری نکات اعم از بهرگیری تیم متخصص و رعایت نکاتی همچون بررسی شاسی خودرو،اطلاعات سندی، لکه رنگ خودرو،سیستم تعلیق و ترمز امکان ضرر و احتمال کلاهبرداری کاهش پیدا می کند.

همچنین گاهی اوقات با صرف هزینه های  کمی میتوانید برخی از مشکلات نه چندان جدی خودرو تصادفی را رفع نموده و ان را به گزینه بهتری برای استفاده تبدیل نمود.به طور کلی خودروهایی که در تصادفات تعمیر کمتری به خود دیده اند اتومبیل های بهتری جهت خرید میباشند.در نتیجه با بهرمندی از یک مجموعه حرفه ای مانند اتومبیل تصادفی نصر میتوان بهترین انتخاب را انجام داد.

قیمت خودرو تصادفی

قیمت خودرو سالم نقش اصلی را در تعیین قیمت ماشین تصادفی دارد. تصادف ؛جزئی یا کلی بودنش فرقی ندارد چراکه اطلاق همین عنوان تاثیر بسیاری بر افت قیمت خودرو دارد. این موضوع بستگی مستقیمی به میزان شدت تصادف دارد.

اما اگر خودرویی تصادف کند و قطعات اصلی آن مانند  شاسی‌و سقف و ستون‌آسیب ندیده باشند، قطعاتی که با پیچ و مهره متصل هستند، (قطعات جداشدنی) مثل گلگیرهای جلو و درها حدود 4 درصد در افت قیمت خودرو تاثیر می‌گذارند

اگر تصادف از ناحیه عقب خودرو صورت بگیرد، افت قیمت خودرو بسیار بیشترمی‌شود؛ به دلیل این که  قطعاتی مانند گلگیر عقب، جداشدنی نیستند؛ این موضوع حدودا 5 درصد در افت قیمت تاثیر دارد.

قطعاتی مانند شاسی و سینی بغل شاسی که از اهمیت بیشتری برخورداراند هرکدام حدودا 5 درصد در افت قیمت اثر می‌گذارند.اما در صورتی که خودرو از سقف دچار آسیب بشود حدودا 10درصد قیمت افت می کند. ستون‌های بغل سقف در صورت آسیب‌ حدودا 5 درصد در کاهش قیمت خودرو اثر می‌گذارد. و اما اگرخودرو تصادفی به‌ صورت کامل رنگ شود چون میزان خسارتش زیاد است، بنابراین حدود 60درصد افت قیمت خواهد داشت.

 

مزایای خرید در اتومبیل تصادفی نصر

ازمهمترین ویژگی های خرید و فروش خودرو در اتومبیل تصادفی نصر می توان به این نکته اشاره نمود که در این مجموعه خریدار و فروشنده به صورت مستقیم با یکدیگر ملاقات و مذاکره می کنند.

 همچنین طی  سال های اخیر خدمات بی نظیری در این مجموعه راه‌اندازی شده است  که میتوان گفت در ایران حرف اول را میزنند. از خدمات مربوط به این حوزه میتوان به کارشناسی  تخصصی خودرو ، داشتن جواز کسب و گواهی نامه ایزو، ،تحریر قولنامه  و امور نوبت  دهی جهت تعویض پلاک ،همکاری با بسیاری از بیمه هاونیز انجام کلیه ی کارهای دفترخانه  به صورت کاملا حرفه ای ارائه می شود.

4/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

جدیدترین مطالب

.