خودروی-تصادفی-کره-ای-یا-خودروی-صفر-چینی

خودروی تصادفی کره ای یا خودروی صفر چینی ، کدامیک را انتخاب کنیم ؟

با توجه به قیمت نزدیک ماشین های صفر چینی موجود در بازار با ماشین های کره ای تصادفی، برای عده ای این سوال پیش می آید که ماشین چینی بهتر است یا ماشین کره ای تصادفی ؟ در این مطلب به مقایسه خودروی تصادفی کره ای یا خودروی صفر چینی می پردازیم.

 

مقایسه خودروهای چینی و خودرو کره ای تصادفی

احتمالا شما هم مثل خیلی افراد دیگر، موقع خرید خودرو همه جوانب را در نظر می گیرد و با وسواس زیادی انتخاب می کنید. بنابراین ما هم برای راحت شدن تصمیم گیری شما، در ادامه به مقایسه ماشین چینی و کره ای تصادفی از تمام جنبه ها می پردازیم.

اگر چند سال پیش موقع خرید خودرو تصادفی از ما می پرسیدید خودروی تصادفی کره ای یا خودروی صفر چینی ؟ به شما می گفتیم خودرو کره ای تصادفی در صورتی که چپی نباشد، بهتر از ماشین های چینی های­کپی است. اما امروزه می توان گفت که با پیشرفت های اخیر خودروهای چینی، تا حدی قابلیت رقابت با خودروهای جهانی همچون ماشین های کره ای را دارند.

 

مقایسه خودروهای چینی با کره ای

مقایسه-خودروهای-چینی-با-کره-ای

پیش از اینکه خودروی نوی چینی را با خودروی تصادفی کره ای مقایسه کنیم، به مقایسه ماشین های کره ای و چینی نو می پردازیم تا ببینیم در حالت عادی هر یک چه برتری هایی نسبت به دیگری دارند. سپس با اشاره به معایب تصادفی بودن خودرو، خواهیم گفت که خرید کدام یک بهتر است؛ خودروی تصادفی کره ای یا خودروی صفر چینی ؟

 

ماشین چینی بهتر است یا کره ای

برای اینکه بفهمیم ماشین چینی بهتره یا کره ای، باید درباره هرکدام از این ماشین ها اطلاعات کافی داشته باشیم. پس بدون هیچ وقفه ای به سراغ این موارد می رویم.

به طور کلی خودروهای کره ای به علت کیفیت بالا و آپشن های مختلفی که دارند، در بازار ایران محبوبیت بیشتری نسبت به خودروهای چینی دارند. در باور عموم مردم، این طور به نظر می رسد که ماشین های ساخت کره موجود در بازار، بهترین ماشین هایی هستند که می توانید با خیال راحت و ساعت های طولانی در شهر و جاده پشت فرمان آن ها بشینید و رانندگی کنید.

بیایید ببینیم با جزئیاتی که در ادامه می خوانیم، انتخاب شما بین خودروی تصادفی کره ای یا خودروی صفر چینی کدام است؟

 

کدام یک زیباتر است؟

در بین خودروهای چینی و کره ای موجود در بازار برای تمامی سلیقه ها انواع مختلف طراحی وجود دارد که بنا به بودجه موردنظر شما، فرق می کند. ماشین چینی صفر یا کره ای تصادفی، هردو طراحی های خوبی دارند. اگر اولویت شما زیبایی خودرو باشد، به سلیقه شما بستگی دارد و باید ببینید با بودجه ای که دارید، کدام مدل خودروها را می توانید بخرید و بین آنها انتخاب کنید.

 

قیمت پایین‌تر خودروهای چینی و کیفیت بالاتر خودروهای کره ای

قیمت-پایین‌تر-خودروهای-چینی-و-کیفیت-بالاتر-خودروهای-کره-ای

هنگام خرید برای انتخاب بین خودروی تصادفی کره ای یا خودروی صفر چینی، بهتر است با سایر مزایای و معایب هرکدام بیشتر آشنا باشیم.

یکی از تفاوت های بین خودروهای ساخت چین و کره، این است که هدف تولید آن ها باهم متفاوت اند، درنتیجه بازه قیمتی و کیفیت های متفاوتی دارند. هدف تولید ماشین های چینی، تولید در تعداد بالاتر و سودآوری بیشتر حاصل از تولید است. در حالی که در تولید خوروهای کره ای تمرکز بر کیفیت بالاتر می باشد. به همین خاطر، خودروهای کره ای تصادفی باز هم قیمت بالاتری نسبت به خودروهای چینی دارند.

دانستن مزایای دیگری که خودروهای کره ای با قیمت بالاتر ارائه می دهند نیز به انتخاب بین خودروی تصادفی کره ای یا خودروی صفر چینی کمک می کند. این مزایا عبارت است از: موتورهای قوی، ایمنی بالا و امکانات رفاهی و تجهیزات و آپشن های جدید و به روز. دو برند کیا KIA و هیوندای HYUNDAI را می‌توان در دسته بهترین و پرفروش ترین خودروهای کره‌ای قرار داد.

تا اینجا می توان گفت که اگر سؤال شما این است که با بودجه کمتر، ماشین کره ای تصادفی بخریم یا چینی ؟ پیشنهاد ما خودروی چینی است. در بین خودروهای چینی، باکیفیت ترین های موجود در بازار عبارتند از: خودروهای برند ام جی (MG)، چری و ام وی ام ، جک  و هایما.

 

معایب خودروهای چینی از نظر سازمان بازرسی کشور

برای اینکه بدانیم انتخاب بهتر، خودروی تصادفی کره ای یا خودروی صفر چینی است، باید معایب هر یک را به دقت بخوانیم. سازمان بازرسی کشور به بررسی و سنجش خودروهای چینی موجود در بازار ایران پرداخته و اعلام کرده، گیربکس ضعیف، مشکلاتی در سیستم تعلیق و ترمز، وجود صداهایی از ناحیه موتور، ضعف در صفحه کلاچ و نیز ایراداتی در بدنه، از جمله مشکلات و معایب ماشین های وارداتی چینی می باشد.

بنابراین مشخص است که تولیدکنندگان این خودروها برای پایین آوردن قیمت نهایی، از مواد اولیه بی کیفیت یا با کیفیت بسیار پایین استفاده می کنند. پس اگر برای شما کیفیت و امنیت خودرو اهمیت و اولویت بالاتری نسبت به قیمت دارد، بین خودروی تصادفی کره ای یا خودروی صفر چینی پیشنهاد ما خودروهای کره ای است.

البته با وجود معایبی که خودروهای چینی دارند، هنوز باید درباره معایب خودروهای تصادفی کره ای بیشتر بخوانید تا بتوانید تصمیم بگیرید اتومبیل تصادفی کره ای یا اتومبیل صفر چینی بخرید.

 

خودروی تصادفی کره ای یا خودروی صفر چینی ؟ کدام بهتر است؟

خودروی-صفر-چینی

خودروهای تصادفی به طور کلی معایبی دارند از جمله پایین آمدن امنیت خودرو و اینکه آسیب ها هزینه های همیشگی و معمولاً سنگینی به همراه دارند. پس اگر هنوز نمی دانید که بین خودروی صفر چینی یا خودروی تصادفی کره ای کدام یک مناسب شماست، بهتر است معایب و مزایایی که تا اینجا برای هر کدام

مثلا اگر کیفیت متریال های استفاده شده در خودرو اولویت شما است، بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید و یک ماشین تصادفی کره ای خوب بخرید. اما باید مراقب مشکلات خودروهای تصادفی باشید.

در نهایت انتخاب با خود شماست و ما فقط به شما اطلاعاتی که برای تصمیم گیری نیاز دارید را ارائه دادیم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید که خودروی تصادفی کره ای یا خودروی صفر چینی ؟

همچنین اگر قصد فروش خودروی کره ای تصادفی را دارید، می توانید همین الان یک آگهی فروش رایگان در وبسایت اتونصر ایجاد کنید و در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه اتومبیل تصادفی نصر تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

جدیدترین مطالب

.