نحوه-فروش-ماشین-تصادفی

نحوه فروش ماشین تصادفی به چه شکلی هست ؟

اگر نحوه فروش ماشین تصادفی را بدانید، فرایند فروش به خوبی پیش خواهد رفت. یک اصل مهم در زمینه فروش ماشین تصادفی صادق بودن است. درباره تصادف صورت گرفته به هیچ عنوان دروغ نگویید، زیرا مهمترین اصل یک معامله یعنی اعتماد در صورت صادق بودن به وجودمی آید. اعتماد که شکل می گیرد، طرف مقابل در معامله با شما همدل می شود و هر دو درمسیر درستی برای تصمیم گیری قرار می گیرید.

در معامله خرید و فروش اتومبیل، یافتن ماشینی که دچار سانحه های جدی نشده باشد موضوع مهمی است، زیرا گاهی این آسیب ها با کمک هیچ متخصص و تعمیرکاری دیگر قابل جبران نیست.

 

عوامل تاثیرگذار در فروش ماشین تصادفی

زمانی که تصادف اتفاق می افتد اولین چیزی که ذهن راننده را درگیر میکند، مسئله افت قیمت است. گاهی این مشکل بعد از تعمیر هم قابل رویت است و گاهی هم به چشم نمی آید. ضربه خودرو به هر شکلی که باشد باید هنگام فروش ماشین آن را با مشتریان در میان بگذارید.

روش فروش ماشین تصادفی، به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله در هنگام قیمت گذاری باید حساب کنید که به خاطر مشکلات خودرو، هزینه تعمیر به عهده مشتری می شود. پس طبیعتا خودرو تصادفی خیلی ارزان‌تر از مدل تمیز مشابه آن است.

بهترین نحوه فروش ماشین تصادفی عیب یابی آن است و بیمه شدن ماشین است. خودرویی که قصد فروش آن را دارید حتما 9 مرحله معاینه فنی را طی کرده باشد. برای داشتن معاینه فنی، باید چراغ ها، آینه و شیشه سالم داشته باشید. همینطور کمربند ایمنی و بوق خودرو نیز بررسی می شود.

اگر در هنگام تصادف با روغن سوزی غیر استاندارد روبرو شدید باید قبل از معاینه فنی آن را تعمیر کنید. اگر در تصادف سوخت بنزین خودرو با مشکلی روبرو شده باشد که منجر به خروج دود سیاه از شود.

 این مشکل را با بررسی فیلتر هوا و لوله های ورود و خروج هوا می توان بررسی کرد. اگر انژکتور خراب شود و یا نشت داشته باشد می تواند منجر به اختلال سوخت خودرو شود. همچنین  در نحوه فروش خودرو تصادفی، در زمان معاینه فنی نیز میزان انتشار آلاینده های گازهای خروجی  از اگزوز را بررسی می کنند.

 

4 مورد از راه های تشخیص ماشین تصادفی

راه-های-تشخیص-ماشین-تصادفی

  • توجه به رنگ خودرو

نشانه مهم در تشخیص ماشین تصادفی، رنگ خودرو است. معمولا خودروی چینی کاملا رنگ شده هستند و این موضوع فقط به سقف آن ارتباط ندارد. خودرویی که چپ می کند و روی سقف بر میگردد، معمولا به جز سقف به جاهای دیگر خودرو نیز آسیب می زند.

هر خریداری باید از نحوه خرید ماشین تصادفی تهران، اطلاعات کافی داشته باشد تا در هنگام خرید به مشکلی برنخورد. ماشینی که در معرض حادثه رانندگی قرار گرفته، به میزان شدت سانحه، نیاز بیشتری به صافکاری و رنگ بدنه دارد. در زمان نقاشی  خودرو باید  زمانی را صرف ارزیابی بخش های مختلف اتومبیل کنید تا نشانی از نقاشی دوباره بر روی آنها وجود نداشته باشد.

  • تشخیص سالم بودن سقف خودرو

نحوه فروش ماشین تصادفی شاسی بلند و هر ماشینی دیگری بستگی به تشخیص سالم بودن سقف خودرو  دارد، سقف خودرو یکی از مواردی است که در واژگونی های خودرو  دچار آسیب جدی می شود. با توجه به حساس بودن سقف خودرو، کوچکترین ضربه ای می تواند سقف را از حالت اصلی خود خارج کند بنابراین در صورتی که به سقف ضربه ای وارد شود شکل و زاویه ستون ها و شیب سقف تغییر می کند که می توان آن را تشخیص داد.

  • تشخیص وجود زنگ زدگی در ماشین تصادفی

خودرویی دچار زنگ زندگی می شود که در معرض آسیب جدی قرار گرفته و لایه های بخش مورد حادثه از بین رفته باشد، در غیر این صورت، خودرویی که ضربه ندیده زنگ زده هم نمی شود.

  • نرمی و انعطاف ستون ها و اسکلت

یکی از راهکار های مهم در تشخیص خودرو تصادفی که با وجود آن، باید به صورت جدی در خرید خود، تجدید در نظر کنید، آسیب دیدگی اسکلت بدنه است. در این بخش صافکاری، منجر به نرم و نازک شدن لایه آن می شود که در نتیجه، اسکلت را از سایر بخش ها متمایز می کند.

نحوه فروش ماشین تصادفی خارجی!

خرید خودرو تصادفی برای اشخاصی که بودجه بالایی نداشته و همچنان علاقه مند به خرید خودرو های مدل بالا و خارجی هستند. از آنجایی که در طی ماه های اخیر، خرید خودرو های لوکس به یک رویای دست نیافتنی تبدیل شده است و بودجه ای که تا همین سال گذشته برای خرید مدل های بالایی از برند های بزرگ کافی بود.

نکته قابل توجه این است که در معاملات خودرو های این چنینی میزان ریست کلاهبرداری در پی انتخاب اشتباه بسیار بالا بوده و لازم است این اشخاص قبل از هرگونه تصمیم گیری به خرید همه جوانب را در نظر بگیرید.

گاهی ممکن است خریدار اطلاعات کافی از ماشین مورد نظر نداشته باشد و نسبت به بخش های آسیب دیده خودرو به شکل کامل آگاهی نداشته باشد، اگر قصد خرید خودرو تصادفی خارجی را دارید، حواستان را جمع کرده و اجازه ندهید کمبود اطلاعات موجود در توضیحات فروشنده موجب کلاهبرداری از شما شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

جدیدترین مطالب

.